Je M'apelle Mussy


Assalamualaikum...
Sejak dua menjak ni aku dah jadi pemalas sangat.

Tak tahulah kenapa. Mungkin sebab aku ni memang pemalas. Buktinya blog ni lah. Lama sekali baru nak ber update. 

Tu pun bercerita tentang benda yang tak penting langsung!

Ya, mungkin aku sekarang dah nyanyuk. Eh eh bukan.
 Pelupa lebih tepat. 
Nyanyuk macam aku ni dah tua sangat gayanya.

Aku terlupa yang aku ada Facebook yang aku boleh up to date perihal kawan-kawan.
Aku terlupa yang aku ada Blog yang aku boleh cerita segala hal yang aku lalui seharian.
Aku lupa yang aku ada Twitter yang aku boleh bertwit dengan orang yang follow aku.
Aku lupa yang aku ada Youtube yang boleh buat aku tengok video-video terbaru.
Aku lupa yang aku ada Tumblr yang aku boleh copy paste ayat yang sedap-sedap.
Aku lupa yang aku ada YM yang aku boleh chat dengan orang yang langsung aku tak kenal.
TAPI....
Syukur Alhamdulillah aku tak lupa pada
Allah, tempat aku mohon segala-galanya.
Keluarga yang aku sayangi
Kawan-kawan yang selalu ada bila senang, susah, sedih, gembira, marah..
Ya, aku memang manusia pelupa, 
tapi dengan adanya Allah, Keluarga dan kawan-kawan, InsyaAllah, mereka tak akan benarkan aku leka!


Ya, aku seorang pelupa.

0 Responses