Je M'apelle Mussy

Akhirnya Saya dapat lesen...yuhuuuuuu..hehehehe :) gembira sangat bila dapat tahu saya lulus, walaupun saya buat 2 kali :( tapi ORANG HEBAT BUAT 2 KALI..hahaha, saja je nak tutup malu sebenarnya :)
tapi ramai pulak yang dh terfollow tagline tu..ececece :D

ok la..biar saya citer sikit macam mana saya boleh tergerak hati nak ambil lesen ni:) nak tau ke tak???? tak nak!!!! takpe saya nak citer jugak :D
kisahnye bermula begini..ewahhhh :) akak sy nak jual kereta,tp takde sape nak beli :( saya pun tak tau kenapa (biar la) :p
soooooo...fikir punya fikir jalan terakhir nya nak jual kat sy..tu yg dia suruh ambik lesen tu :)
sejak dari hari tu,sy kumpul duit untuk ambik lesen :) mencabar jugak rasanya ambik lesen ni..sampai nak mengamuk pun ada :( first day nak bawak kereta bayang kan saya pergi dari pukul 8 pagi tapi sy dpt turn pkul 4 petang..masa sy hbs sia2 je hari tu..memang muka sy dh mcm prune :( tp nasib baik dpt cikgu yang baik and pandai ambil hati :) sejuk sikit hati..hahahaha (dh tua,dh mcm ayah)

start hari tu latih punya latih, tak ada la dapat cikg yang garang, marah2...semua baik2 je :D selalunya dengar dri orang lain "ckgu ni garang mcm singa, cikgu tu menakutkan la" tp alhamdulillah x dpt ckgu2 yg mcm tu :)

disebabkan sy ketinggalan dri kawan2 yg lain yg dh lama ambil lesen :( jd sy sebatang kara la bawak diri sendiri :') tapi yg best kat situ..sy dpt knal rmai kwan baru termasuk la makcik2 yg ramah ambik lesen tu :D hehehhe, mcm2 bersembang dengan diorang...layan je la, dpt pahala:)

first day test JPJ dh gagal kat bukit..start dari situ sy dah down gila2 dh...muka mcm nk nangis,dh la xde kwan :( lepas tu kena marah ngan JPJ lg la down :( tp tak kisah la dia mrah sbb memang salah sy pun :( tp sbb x prnah kna mrah time buat latihan..tu yang takut tu :') then second time test JPJ tetiba takutttt gilaaaa..maybe sbb dh trauma tgk JPJ kot..hahahaha ( x blh bla ) tp hari tu jugak hari yang paling best antara hari2 ambik lesen yg lain:) sbb last day kot and dpt bnda yg sy nakkkk sgt ;)

tetiba habis test, hati sy sedih pulak :( sbb dh tak kan datang dah kat situ lg :( x dpt jumpa kwan2 lesen dengan cikgu2...ewahhhh :D

kejap2 sy bg tgk tempat sy ambik lesen ye ;)


rasa nye sampai sini dulu ye...penat laaa...byeeee :D

to be continued.........

0 Responses